Назад до випуску

Текст статті - PDF

DOI: https://doi.org/10.17721/UCS.2022.1(10).13

УДК 130.2:[7.035.7:7.045](4)

С. П. Стоян, д-р філос. наук, доц. 

Київський національний університет імені Тараса Шевченка, 

вул. Володимирська, 60, м. Київ, 01033, Україна

Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам необхідно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.

ДЕНИС КОПИЛОВ: ФОТОГРАФІЯ ЯК СПОСІБ САМОПІЗНАННЯ

У статті розглянута творчість фотохудожника Дениса Копилова, який спрямовує свій погляд як вглиб себе, на- магаючись зрозуміти власне призначення в цьому світі, так і фокусує свою увагу на багатьох актуальних соціокуль- турних проблемах, завдяки чому його артпроєкти представляють значний інтерес для подальшого дослідження в контексті культурології. У здійсненому аналізі робиться акцент на його творах, присвячених візуалізації етнокуль- турних особливостей племені яванава, переосмисленні ролі Чорнобильської катастрофи в контексті її розгляду з точки зору відродження тваринного світу зони відчуження, фіксації подій воєнного протистояння на території Укра- їни, а також глобального переосмислення ролі людини на планеті Земля та її взаємовідносин з природним світом.

Ключові слова: фотографія, самопізнання, мистецтво, природа, Чорнобильська зона, "Ковчег «Чорнобиль»", плем'я яванава.

СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ

1. Ляпін, О. Олександр Ранчуков. Такі часи / О. Ляпін. – К., Артбук, 2008. – 132 с.

2. Павлов Є. Тотальна фотографія. / Є. Павлов. – К., Фамільна друкарня Huss, 2016. – 121 с.

3. Сміт Й. Г. Коротка історія фотографії. Ключові жанри, роботи, теми і техніки / Йен Гейдн Сміт. – Л., Видавництво Старого Лева, 2021. – 224 с.

© С. П. Стоян, 2022